Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce audiență a făcut Marius Tucă la „Nocturnele” ținute de Marina Constantinescu de la TVR 1?

nocturne-cu-marius-tuca.jpg
Prima ediție din noul sezon al emisiunii „Nocturne” la TVR 1, în care Marina Constantinescu l-a invitat pe Marius Tucă, a avut o audiență medie de 70.000 de telespectatori pe minut la nivel național (0,4% rating). Dintre aceștia, 53.000 au fost femei.

Dialogul de luni noaptea de la „Nocturne” dintre Marina Constantinescu și Marius Tucă, difuzat pe TVR 1, patetic și dulceag ca o „peltea” întinsă între niște prieteni care s-au întâlnit ca să se laude, a fost strivit de audiența posturilor comerciale pe intervalul ora 23:00 – 24:00. Asta în ciuda unei promovări agresive pe canalul public cu multe zile înaintea difuzării. Numai puțin de 10 programe concurente au avut audiențe mult mai mari decât „Nocturne”.

„Nocturna” Marinei cu Tucă a fost urmărită în medie de 70.000 de români pe minut. (Mai puțin decât numărul de cititori ai ziarului „Jurnalul Național”, condus de Marius Tucă, potrivit ultimului sondaj de presă SNA-Focus: 196.000 pe ediție, dar mai mult decât populația orașului Caracal: 34.000.)

Aproape 31% au fost persoane cu vârste de peste 65 de ani, iar grupa de vârstă 45 – 54 de ani a fost reprezentată în proporție de 30,7%. Românii cu vârste între 55 și 64 de ani au deținut o cotă de 16%. La nivel național, numărul mediu al telespectatorilor cu vârste între 25 și 34 de ani a fost de 7.000 (10,3%).

Programul a fost urmărit în medie de 15.000 de persoane cu studii superioare și de 31.000 cu studii medii. Femeile au fost mai atrase de această emisiune: 53.000, reprezentând 76,1% din totalul audienței naționale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii