Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Ce așteptări au clienții români de la furnizorii de tichete

Ofertele speciale dedicate, modul și frecvența cu care sunt ținuți la curent cu noutățile din domeniu, precum și informațiile legislative sunt factorii de satisfacție cei mai importanți pentru clienții români când vine vorba de furnizorii de tichete cu valoare, potrivit unu studiu realizat de Up România și GfK România.
Elena Pap, director general Up Romania

Acești factori sunt îndeaproape urmați de aspecte legate de relația directă cu responsabilul de cont sau cu personalul din call center. În plus, clienții sunt din ce în ce mai interesați de rapiditatea și accesibilitatea efectuării comenzilor, ceea ce transformă online-ul într-una dintre modalitățile preferate de interacțiune, mai arată studiul citat.

„Cunoașterea gradului de satisfacție a clienților este extrem de importantă pentru noi și ne ajută să ne optimizăm produsele și serviciile, în funcție de nevoile lor specifice. Facem un astfel de demers la perioade regulate și de fiecare dată primim insight-uri foarte interesante. Suntem într-un moment de transformare a pieței, odată cu introducerea tichetelor electronice, astfel că studiul se dovedește a fi extrem de util.”, spune Elena Pap, Director General Up România.

Studiul derulat anul acesta, demonstrează o schimbare în 2015 a priorităților în factorii de satisfacție ai clienților. Astfel, acum aproape trei ani, companiile din România puneau cel mai mare preț pe performanța și profesionalismul persoanelor de contact, urmate îndeaproape de extinderea rețelei de afiliați.

Studiul a fost realizat cu susținerea a peste 220 de companii din România, mici, medii și mari, și a mai mult de 70 de companii care acceptă în locațiile lor tichetele de valoare ca mijloc de plată. Colectarea și interpretarea datelor s-au realizat în intervalul aprilie- mai 2015.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii