Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Catrinel Menghia a fost numită ambasador al noului brand creat de producătorul român Farmec

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat o nouă linie de produse antirid și numit-o pe actrița și top modelul internațional Catrinel Menghia ca ambasador.
Catrinel Menghia

Investițiile direcționate spre dezvoltarea gamei antirid Gerovital H3 Evolution Perfect Look se ridică la aproximativ un milion de euro.

„În urmă cu zece ani, am lansat gama Gerovital H3 Evolution, care a fost extraordinar de bine primită de consumatoare. Marcăm aniversarea cu o inovație și cu un nou ambasador, Catrinel Menghia, care întruchipează întru totul modelul feminin pentru care a fost creat Gerovital H3 Evolution: femeia matură, preocupată de evoluția sa pe plan personal și profesional, care emană, înainte de toate, o frumusețe naturală și autentică”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

Farmec se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs. Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

În februarie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii