Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți tineri intelectuali se uită la televizor?

Din cei 1.096.000 de telespectatori unici din mediul urban, cu vârste în 18 și 25 de ani, care s-au uitat cel puțin un minut la Acasă TV (în octombrie, la nivel național), circa 22,5% sunt persoane cu studii superioare. Este cea mai mare cifră procentuală de „tineri intelectuali” dintre cele 11 televiziuni analizate.
tinerii

Cifra procentuală de 22,5% nu înseamnă că Acasă TV are cei mai mulți „intelectuali” pe targetul 18 – 25 de ani. Procentul se raportează la numărul total de telespectatori unici ai televiziunii Acasă TV. Cu cei 1,09 milioane de tineri, Acasă TV se află pe locul 10 în topul general al audienței. Dar procentul de 22,5% de tinerii cu studii superioare oferă o caracteristică a acestui public atras de această televiziune.

Tot cu un procent ridicat al tinerilor studioși se prezintă și Antena 3: 18,3%. În octombrie a.c., s-au uitat în total la Antena 3 circa 1.063.000 de telespectatori unici, cu vârste între 18 și 25 de ani. Dintre aceștia, cum aminteam mai sus, 18,3% au studii superioare. (Deci, Acasă TV a avut mai mulți tineri studioși decât Antena 3.)

Pro TV și Antena 3 au cifre procentuale foarte apropiate pentru tinerii cu studii superioare și cu vârste între 18 și 25 de ani: 11,6%, respectiv 11,8%. Aceste televiziuni au și cei mai mulți telespectatori cu vârste între 18 și 25 de ani: 1.750.000, respectiv 1.655.000 de persoane unice.

Cele mai mici procente ale tinerilor studioși le dețin televiziunile Național TV 3,9% (serialele coreene și indiene nu au priză la acest public!), și Prima TV (5,8%).

Articolul este realizat cu sprijinul agenției BPN România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii