Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți telespectatori cu vârste între 18 și 44 de ani sunt în prime time? Mai puțini decât pensionarii!

„Forbes România” a analizat ponderea publicului cu vârste între 18 și 44 de ani la nivel național, în prime-time, în luna octombrie. Este un public activ, care este „așteptat” de politicieni la votul din 11 decembrie.
televiziune

Bătălia televiziunilor se duce pe câștigarea targetului comercial, telespectatori din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani. Pentru că majoritatea clienților publicitari vizează acest segment de populație: activ și cu bani. De la acest target neprețuit vin banii. Pentru clienții care își încurajează vânzările prin reclame și pentru televiziunile care își asigură veniturile din vânzările de spații publicitare în timpul programelor.

„Forbes România” prezintă situația unui target apropiat de cel comerical, dar la fel de relevant, mai cu seamă în preajma alegerilor parlamentare: 18 – 44 de ani, la nivel NAȚIONAL (octombrie, prime time). Este un segment ceva mai restrâns ca vârste față de cel comercial, dar acoperă și zona rurală.

Sondajele TV realizate de Kantar Media arată că cel mai bine pe acest target stau televiziunile private generaliste Pro TV și Antena 1.

Astfel, în octiombrie, în prime time, circa 42,3% dintre telespectatorii Pro TV aveau vârste între 18 și 44 de ani. La rândul său, Antena 1 are pe acest target o cifră procentuală de 40,1%.

Prima TV, deși are o audiență generală mult mai mică decât cele două televiziuni amintite, are un public cu vârste între 18 și 44 de ani în proporție de 34,8% din totalul telespectatorilor săi.

„Monopolul” televiziunilor private generaliste este „spart” de canalul de știri Digi24. Circa 30% dintre telespectatorii acestei televiziuni au vârste în 18 și 44 de ani, în prime-time (orele 19:00 – 24:00).

De remarcat că Antena 3 și România TV, canalele de știri cu cele mai mari audiențe generale în prime time, au avut cele mai mici cifre procentuale pe acest segment de populație dintre toate televiziunile analizate: 8,6%, respectiv 8,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii