Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți telespectatori au venit și câți au plecat de la „Tonomatul lu’ Ciutacu”

victor_ciutacu.jpg
Ediția de luni, 15 aprilie, a talk-show-ului „Tonomatul lu’ Ciutacu” (România TV) a avut o audiență medie de 54.000 de telespectatori pe minut. O audiență obișnuită. Mai importantă a fost migrația publicului pe acest program, după recentul divorț al lui Victor Ciutacu de Antene!

Se știe, telespectatorii nu stau încremeniți pe parcursul unui program TV. Oamenii folosesc din plin telecomenzile, iar sistemul de măsurare al audienței poate înregistra migrația (forfota) publicului de pe un program pe altul.  

Ediția din prima seară a acestei săptămânii a emisiunii „Tonomatul lu’Ciutacu” de la România TV (orele 21:00 – 23:00) n-a avut o audiență deosebită: o medie de 54.000 de telespectatori pe minut (0,5% rating urban), pe poziția a 15-a în topul audienței din acel interval orar.

Talk-show-urile concurente de pe televiziunile rivale au avut următoarele cifre: Antena 3 (282.000 telespectatori pe minut), B1 TV (97.000) și Realitatea TV (56.000). Pe primul loc în topul audienței s-a plasat Kanal D cu serialul „Suleyman Magnificul” și tabloidul „WOWbiz” (o medie de 1.551.000 telespectatori pe minut).  

Dar mult mai interesante au fost mișcările de telespectatori pe acest canal. Astfel, pe parcursul transmisiei, programul a câștigat 268.000 de telespectatori de la Antena 3, dar a pierdut 193.000 în favoarea fostului loc de muncă al realizatorului Victor Ciutacu. În contruntarea directă a ieșit câștigător cu un plus de 75.000 de la Antena 3.

Cu Antena 1, scorul a fost strâns. Ciutacu a câștigat 38.000 de orășeni de la această stație, dar a cedat 36.000. Antena 2 a fost stația care l-a „lucrat”: doar 5.000 de telespectatori au venit de la Antena 2 (emisiunea „Agentul VIP”), dar a cedat 41.000.

O reacție puternică a venit din partea TVR 1 (oră de talk show și film artistic). De la această televiziune nu a venit niciun telespectator să-l vadă pe Ciutacu, în schimb au plecat 25.000 pe canalul public.

Migrația publicului lu’Ciutacu a fost favorabilă în raport cu Realitatea TV: a câștigat 119.000 persoane și a pierdut 86.000. S-a impus și în fața TVR2: 26.000 câștigați și 2.000 pierduți în favoarea celui de-al doilea canal al televiziunii publice. Ciutacu și Turcescu au făcut un schimb echitabil de telespectatori – „prizonieri”: 89.000 câștigați de Ciutacu și 87.000 pierduți.   

Tragând linia, au venit de la alte canale 918.000 de persoane la „Tonomatul lu’Ciutacu” și au plecat de la acest program 854.000. Se poate spune că a avut un excedent de „migratori” de 64.000.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii