
Televiziunea de filme și seriale de acțiune AXN și-a conservat audiența în luna iulie. La nivel urban, a înregistrat o audiență medie de 26.000 de telespectatori pe minut, all day (la același nivel ca în iunie), iar pe național, 36.000 (câștigând 1.000).
AXN și-a consolidat poziția de lider atât pe urban cât și pe național, datorită scăderii ușoare a ratingului celui de-al doilea canal de pe nișa filmelor, Pro Cinema. Audiența medie a Pro Cinema a fost de 18.000 de persoane în urban (scădere de 2.000) și de 32.000 pe național (- 2.000).
Și Diva Universal a pierdut câte 2.000 de telespectatorii în cele două targeturi, urban și național. Astfel, televiziunea dedicată cu precădere publicului feminin a ajuns la o medie de 17.000 telespectatori pe minut – urban și 21.000 – național.
Film Café a înregistrat un recul important pe această nișă, pierzând în iulie 5.000 de telespectatori în urban și 6.000 la nivel național. Sondajele Kantar Media arată că audiențele sale în urban și național au fost de 13.000, respectiv 17.000 de telespectatori pe minut.
Pe fondul slăbiciunii lui Film Café, Universal Channel a ocupat locul patru pe nișa filmelor, cu o medie de 15.000 de persoane pe minut (urban), respectiv 19.000 (național).
La nivel urban, nișa de filme este completată cu TCM (5.000 de telespectatori pe minut), AXN Crime (4.000), AXN Sci Fi (4.000), Acasă Gold (4.000) și MGM (3.000).