Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți telespectatori au pierdut în aprilie televiziunile de știri

televiuni_de_stiri.jpg
Luna trecută, televiziunile de știri n-au reușit să-și păstreze telespectatorii, fie că aceștia au fost seduși de încălzirea vremii, fie că stațiile n-au „fabricat” subiecte de „mare audiență”. Dar ierarhia se păstrează pe nișa știrilor TV: Antena 3, România TV, B1 TV și Realitatea TV.

Antena 3 a avut o audiență medie de 140.000 de telespectatori pe minut (urban, all day), cu 33.000 mai puțin decât în martie, conform măsurătorilor Kantar Media. Rămâne lider detașat pe segmentul canalelor de știri și a patra televiziune în topul general al audienței pe luna aprilie. La nivel național, audiența a fost de 197.000 de persoane pe minut, cu o pierde de 51.000 de persoane față de martie.

România TV a pierdut 19.000 de telespectatori în urban și 36.000 la nivel național (all day). Audiențele sale în aprilie au coborât la 54.000 (urban), respectiv 95.000 (național). Rămâne la mare distanță de liderul Antena 3.

B1 TV este „umăr la umăr” cu România TV în urban, cu o medie de 52.000 de telespectatori pe minut. La nivel național stă mai prost decât cea de-a doua televiziune: 79.000 de persoane. În aprilie, B1 TV a pierdut 13.000 în urban și 23.000 pe național.

Audiențele generale ale canalului Realitatea TV au fost: 40.000 de persoane în urban (all day) și 77.000 la nivel național. Pierderile Realității au fost de 9.000 de orășeni, respectiv 17.000 de indivizi pe național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii