Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți telespectatori a câștigat Mihai Gâdea de la Antena 3 când a vorbit la TVR 1

marina-si-gadea.jpg
Ediția emisiunii „Nocturne” de la TVR 1 (luni, 22 aprilie), în care Marina Constantinescu l-a avut invitat pe Mihai Gâdea, a avut o audiență medie de 75.000 de telespectatori pe minut la nivel național (0,4% rating). Este cea mai mare audiență dintre cele patru ediții din noul sezon al „nocturnelor”.

După Marius Tucă, Liviu Mihaiu și Emil Hurezeanu, „elita ziaristicii românești” a fost completată de Mihai Gâdea la emisiunea lui Marina Constantinescu de pe canalul public. Contează mai puțin oftaturile, grimasele, „pozele intelectualiste” și banalități debitate de cei doi „actori”.

Ediția a fost urmărită de o medie de 75.000 de telespectatori pe minut la nivel național, având o cotă de piață de 1,2% (procentul de persoane care s-au uitat la program din totalul celor care aveau atunci televizioarele deschise). Astfel, ediția cu Gâdea a detronat-o pe cea cu Tucă, ce a deținut până atunci „supremația” (70.000 de telespectatori).

În timpul difuzării „nocturnei”, 53 000 de persoane au venit de la Antena 3 (unde se difuza „În gura presei”) pe TVR 1, dar alte 37.000 au plecat de pe canalul public și s-au dus la televiziunea de unde Gâdea își ia leafa. Astfel, TVR 1 a avut un câștig de 16.000 de telespectatori în relația cu Antena 3.

Totuși, pe tronsonul orar al „nocturnei cu Gâdea” (orele 23:00 – 24:00), Antena 3 a avut o audiență medie de 300.000 de telespectatori pe minut la nivel național (1,6% rating), cu mult peste discuția Constantinescu – Gâdea.

De la alte televiziuni au venit 531.000 de telespectatori pe „Nocturne” și au plecat 472.000 la alte canale, rezultând cu câștig de 59.000 de persoane.

Aproape 41.000 români au deschis televizioare pe „Nocturne”, iar alți 87.000 au închis aparatele pe această emisiune. N-au avut nimic de pierdut.          

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii