Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți români se uită la emisiunea în limba maghiară de pe TVR1?

televiziunea_romana.jpg
De la începutul anului, „Maghiara de pe unu” (TVR 1), emisiunea ce prezintă evenimente sociale, politice, culturale și reportaje din viaţa comunităţii maghiare din România, a avut o audiență medie de 68.470 de telespectatori pe minut, la nivel național. Aproape 30% dintre aceștia au vârste de peste 65 de ani.

Emisiunea în limba maghiară de pe TVR 1, „Maghiara de pe unu”, este difuzată de două ori pe săptămână (luni și marți, după-amiaza). În intervalul 1 ianuarie – 25 februarie 2013, cele 15 ediții ale programului au fost urmărite în medie de 68.470 de telespectatori (0,35% rating național).

O treime din telespectatori a fost formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Grupa de vârstă 35 – 44 de ani a avut o pondere de 21% din totalul privitorilor, fiind cea de-a doua în profilul telespectatorilor. Grupa de vârstă 45 – 54 de ani a avut o cotă de 15,7%. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani au fost în proporție de 6,1%.

Telespectatorii cu studii superioare au avut o pondere de 7,4%, în timp ce personele cu studii medii au fost în proporție de 52%. Bărbații au fost mai intersați de această emisiune decât femeile: 51,7%, respectiv 48,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii