FacebookTwitterLinkedIn

La nivel urban, numărul persoanelor distincte care au urmărit un program TV cel puțin un minut a fost de 10.480.000, cu 10.000 mai mic decât în anul precedent.

Indicatorul de audiență reach reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit o televiziune cel puțin un minut, într-o anumită perioadă de timp. Spre deosebire de rating, care arată media de telespectatori pe minut pentru un program TV, reach-ul se referă la persoanele distincte.

Pro TV a avut un reach național 18.901.000, cu 53.000 mai mare decât în 2012. La nivel național, 10.417.000 de orășeni au urmărit cel puțin un minut Pro TV.

Prima TV a fost urmărită la nivel național de 18.696.000 persoane distincte, iar în urban de 10.392.000.

TVR 1 a înregistrat un reach național de 18.912.000, iar în urban a avut 10.384.000 de orășeni.

Reach-ul național pentru Antena 1 a fost de 17.766.000 persoane distincte, iar în urban a fost de 10.322.000.

TVR 2, cu o mai bună acoperire tehnică în teritoriu, a înregistrat 18.770.000 de persoane la nivel național, iar la nivel urban a avut un reach de 10.310.000.

Vezi aici publicitatea atrasă de ziarele naționale în 2013!