Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți români s-au uitat la televizor în 2013?

televiziune.jpg
Anul trecut, 19.014.000 de persoane s-au uitat cel puțin un minut la un post de televiziune, la nivel național, conform sondajelor Kantar Media. Cifra este cu 6.000 mai mare decât în 2012.

La nivel urban, numărul persoanelor distincte care au urmărit un program TV cel puțin un minut a fost de 10.480.000, cu 10.000 mai mic decât în anul precedent.

Indicatorul de audiență reach reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit o televiziune cel puțin un minut, într-o anumită perioadă de timp. Spre deosebire de rating, care arată media de telespectatori pe minut pentru un program TV, reach-ul se referă la persoanele distincte.

Pro TV a avut un reach național 18.901.000, cu 53.000 mai mare decât în 2012. La nivel național, 10.417.000 de orășeni au urmărit cel puțin un minut Pro TV.

Prima TV a fost urmărită la nivel național de 18.696.000 persoane distincte, iar în urban de 10.392.000.

TVR 1 a înregistrat un reach național de 18.912.000, iar în urban a avut 10.384.000 de orășeni.

Reach-ul național pentru Antena 1 a fost de 17.766.000 persoane distincte, iar în urban a fost de 10.322.000.

TVR 2, cu o mai bună acoperire tehnică în teritoriu, a înregistrat 18.770.000 de persoane la nivel național, iar la nivel urban a avut un reach de 10.310.000.

Vezi aici publicitatea atrasă de ziarele naționale în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii