Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți români s-au „plimbat” cu telecomanda la interviul lui Adrian Năstase (Antena 3)

adrian_nastase.jpg
Aproximativ 2.342.000 de români au urmărit cel puțin un minut din primul interviu al lui Adrian Năstase, după eliberarea din pușcărie, la emisiunea „Sinteza zilei” (Antena 3). Dintre aceștia, 55,4% au vârste de peste 55 de ani și 47,1%, au studii medii.  

Primul interviu al lui Adrian Năstase a avut o audiență medie de 690.000 de telespectatori pe minut la nivel național (3,6% rating).

Audiența Antena 3 a fost depășită de Kanal D (o medie de 1.133.000 persoane pe minut) – „Roata norocului” și „WOWbiz”, Pro TV (919.000) – „Pariul cu viața” și „Știrile Pro TV” și de Antena 1 (717.000) – „Românii au artiști” și „Un show păcătos”.

Indicatorul de audiență Reach, care arată câte persoane distincte s-au uitat la un program cel puțin un minut, a fost de 2.342.000 la nivel național. (Spre deosebire de Rating, ce reprezintă o medie a persoanelor pe minut, Reach arată numărul de indivizi distincți care s-au uitat cel puțin un minut.)

Cei mai numeroși telespectatori ai interviului au vârste de peste 65 de ani (30,7%). Segmentul de vârstă 55 – 64 de ani a fost reprezentat în proporție de 24,7%, iar cel între 45 și 54 de ani a avut o cotă de 17,6%.

Doar 4,5% dintre privitori au fost tineri cu vârste între 18 și 24 de ani (105.000). Femeile care au urmărit cel puțin un minut din acest program au fost în număr de 1.208.000, mai multe decât bărbații (1.134.000).

Programul a durat 128 de minute. Sondajele arată că 7,9% dintre telespectatori au urmărit „Sinteza zilei” între 120 și 128 de minute (în întregime). Aproape 3,9% au „rezistat” între 120 și 110 de minute, iar 3,2% între 110 și 100 de minute.

Interesantă este migrația telespectatorilor pe parcursul emisiunii. Pe „Sinteza Zilei” au rămas 80.000 de telespectatori veniți de la TVR 1, 69.000 de la Kanal D, 54.000 de la Prima TV, 30.000 de la B1 TV, 79.000 de la Realitatea TV, 53.000 de la România TV și 59.000 de la Sport.ro. Acestea sunt cele mai însemnate „câștiguri”.

Dar cele mai grele pierderi le-a suferit din partea programelor de la Pro TV (73.000 telespectatori), Național TV (36.000), MTV România (21.000) și de la alte canale TV care nu apar explicit în sondaje (Others – 43.000).

De remarcat că, în timpul interviului, 184.000 de români au deschis televiziorul pe Antena 3, iar alți 484.000 au închis televizoarele de acest program.

Trăgând linia și adunând telespectatorii câștigați și pe cei „evadați” la alte canale, „Antena 3” a ieșit în pierdere cu 14.000 de persoane la nivel național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii