Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Auto |
|

Câți români mai au încredere în Volkswagen după izbucnirea scandalului Dieselgate

D&D Research a realizat un sondaj cu scopul de a afla care sunt percepțiile românilor care dețin Volkswagen asupra brandului, în urma scandalului izbucnit recent.
Volkswagen XL1

Firma de cercetare D&D Research a comparat date obținute în 2013 de la posesorii de Volkswagen (VW), Ford și Dacia, cu date obținute la începutul  lunii octombrie 2015.  În urma studiului a reieșit că ponderea posesorilor de VW care mai au încredere în promisiunile pe care le face acest brand a scăzut cu 8%. În schimb, încrederea în brandurilor Ford și Dacia au crescut cu 21%, respectiv 29%.

Comparativ cu anul 2013, procentul posesorilor de VW care consideră că brandul pe care îl conduc „comunică corect” către consumatorii săi a scăzut cu circa 11. În schimb, aceeași valoare a crescut cu 22% în cazul Ford și 34% în cazul Dacia.

VOLKSWAGEN A ÎNCEPUT ÎNCĂ DIN 2008 SĂ INSTALEZE SOFTUL CARE A DUS LA IZBUCNIREA SCANDALULUI DIESELGATE

Totodată, în urma scandalului dieselgate, 55% de persoane care dețin un automobil VW care consideră că brandul este caracterizat prin onestitate, față de 73% în urmă cu doi ani. În cazul Ford, indicatorul a urcat de la 66^ la 79%, iar în cel Dacia de la 52% la 83%.

SCANDALUL VOLKSWAGEN, O AMENINȚARE MAI MARE PENTRU ECONOMIA GERMANIEI DECÂT CRIZA ELENĂ A DATORIILOR

Sondajul a fost realizat online și prin telefon în anii 2013 și 2015, pe eșantioane de la 1.043, respectiv 770 de persoane și are o eroare maximă admisă a datelor de plus/minus 3,5%, la un grad de încredere de 95%. Datele pentru anul 2015 au fost culese în perioada 30 septembrie – 7 octombrie.

VEZI CARE ESTE BUGETUL DE PUBLICITATE AL MĂRCII VOLKSWAGEN ÎN ROMÂNIA

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii