Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți pescari și vânători s-au uitat la televiziunea PV TV?

PV_TV.jpg
Televiziunea PV TV, dedicată nișei de pescuit și vânătoare, a avut în prima lună de prezență în sondaje o audiență medie de 2.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day), conform măsurătorilor Kantar Media. PV TV este cel mai nou membru al Asociației Române de Măsurare a Audienței (ARMA) și beneficiar al măsurătorilor de audiență TV.

Canalul PV TV (Pescuit și Vânătoare TV) a obținut în martie, prima sa lună în sondajele de audiență, 4.000 de telespectatori la nivel național (0,02% rating, all day). La nivel urban, audiența medie a canalului a fost de 2.000 de persoane pe minut. În topul audienței urbane din luna martie, PV TV s-a plasat pe locul 55.  

PV TV este o televiziune cu un format dedicat pescuitului și vânătorii, fiind deținută de firma Tematic Cable al cărei asociat unic este Nicolae Radu Morar. Televiziunea are o distribuție semnificativă pe piața de cablu și satelit, singura mare companie care nu o preia în prezent fiind UPC.

Tematic Cable mai distribuie pe piața din România televiziunile Music Mix, Super One, Nota TV și televiziunea pentru copii Duck TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii