Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți bani au făcut televiziunile străine în România, în anul 2012

shutterstock_129961667.jpg
Companiile HBO România, Discovery România și Chello Central Europe au raportat profituri substanțiale la sfârșitul anului trecut, potrivit datelor apărute recent la Ministerul Finanțelor Publice.

Firma HBO România, distribuitorul canalelor HBO, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2 și HBO HD, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 14,5 milioane de euro, potrivit Ministerului Finanțelor Publice, calculată de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro. Cifra de afaceri este mai mare cu 3,6% față de cea din 2011. Profitul net raportat de HBO România la sfârșitul anului 2012 a fost de 820.000 euro.

La rândul său, Discovery România a realizat o cifră de afaceri de 8,63 milioane de euro și a raportat un profit net de 1,2 milioane de euro. Cifra de afaceri se situează la nivelul anului precedent. Discovery România distribuie canalele Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, TLC, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Un alt distribuitor important în România este Chello Central Europe, parte a Chellomedia, divizia gigantului mondial de conţinut Liberty Global plc. Firma din România a obținut o cifră de afaceri de 152.000 euro, în scădere cu 33,8% față de 2011. Profitul net raportat de Chello Central Europe SRL a fost de 693.000 euro.

În România, Chello Central Europe distribuie televiziunile Minimax, Megamax, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Film Cafe (fostul Romantica), Outdoor Channel, Food Network şi MGM Channel.

Vezi si bilanțurile pe 2012 ale firmelor care operează licențele radio!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii