Cautare




, Contributor

Strategic - Creative Planner la Friends/TBWA

Opinii |
|

Câteva idei de milioane

De ceva timp mă preocupă cazul hârtiei igienice al cărei tub se dizolvă după ce s-a terminat hârtia.
Alexandru Pomana

Mi se pare foarte bine că oamenii au reușit să inventeze o nevoie și să ducă rezolvarea în produsul lor care, astfel, se diferențiază la raft. Până acum, toate hârtiile erau la fel, cu mici diferențe de arome și număr de straturi. Bine, și ideea de hârtie cu aromă de mușețel sau căpșuni are ceva greșit. Dar sulul care se dizolvă chiar răspunde la o nevoie care nu există, pentru că nu se prăbușește acum Universul, fără acel drum la coșul de gunoi.

Deci, dacă sunt oameni care reușesc să inoveze în categorii în care este foarte puțin teren de joacă, de ce nu ne jucăm puțin, să adăugăm plus-valoare în restul de produse folosite zi de zi?! Și am făcut un mic exercițiu, fără a avea pretenția că sunt idei bune sau nefăcute unele dintre ele, căci nu am verificat.

BERE. Categoria îmi este aproape, întrucât lucrez diferite branduri de bere de mai bine de cinci ani. Și aici ideile sunt puțin mai vechi. Restul de inovații au venit în timp ce scriam acest articol.

PET. De ce nu am face PET-ul de 1 litru cu toartă de halbă, să îl țină omul cum trebuie? Este ceva deja făcut de un producător de lapte de la noi.

Cutie. De ce nu am face cutia de bere măcar și cu 5% mai subțire, fără a-i periclita manevrabilitatea, și să spunem că este cutia care se răcește cel mai repede.

De ce nu am face cutia de bere pătrată? S-ar ambala și s-ar ține mai ușor. Și s-ar bea mai cu spor.

De ce nu am face o cutie de bere cu spațiu gol în interior, astfel ca suprafața de contact să fie mai mare, deci, odata pus în frigider, s-ar răci mai ușor.

Apa plată. Se spune că este bine să bei doi litri de apă pe zi. Păi, să punem un sticker subțire, vertical, cu orele zilei pe sticla de doi litri de apă plată, cumva împărțind-o pe ore. Adică, ora 8 dimineața o ai la gura sticlei, iar ora 10 seara este la baza sticlei. Să te uiți la ea și să vezi că este ora 15 și tu ai băut apă ca pentru ora 11.

Ceasuri. La categoria de ceasuri sport aș pune un senzor pe ceas care să își dea seama când te deshidratezi și care să îți dea un semnal sonor.

Șampon. Eu mereu pun prea mult în palmă, așa că un opritor pus cumva în gâtul sticlei, care să porționeze șamponul din interior în doze, cred că ar putea fi de ajutor.

Gumă de mestecat. Ajuns in fața chioșcului, nu îmi e clar dacă să îmi iau albastră sau verde, fresh sau foarte fresh. Poate ar fi interesant să existe o gamă surpriză, să nu știi ce ai cumpărat decât după ce desfaci pachetul. Sau să existe un pachet cu toate aromele în el, o lamă=o aromă, pentru nehotărâți.

Punga de semințe ar trebui să aibă un perete dublu, în care să arunci cojile.

Revistele glossy, în perioada verii ar putea să aibă ultima copertă puțin cartonată, cu o ștanță, să poată fi folosită ca evantai.

Ai o rețea de magazine cu haine? Poate o idee ar fi să pui plasme-oglindă iar cea/ cel care probează se poate vedea în diverse contexte – stradă, birou, etc. Sau, mai bine, se poate consulta cu altcineva, necunoscut, care probează în aceeași rețea de magazine, în legătură de cum vine ținuta – plasma devine fereastra de discuție.

Revenind la hartia igienică, de ce nu ar exista imprimate pe ea o serie de sfaturi de dietă și alimentație?

Dacă tot ai cheltuit timp și ai citit acest articol, parcă, în locul tău, aș face un exercițiu de fix 5 minute pentru un produs. Și pariez că îți va veni în minte o idee de milioane din care, dacă ești om bun, îmi dai și mie 5%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii