Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

Catena a lansat cardul şi broşura „Mama şi Copilul”

Catena a lansat cardul și publicația „Mama și Copilul”, iar conferinţa de presă organizată cu ocazia lansării, a fost găzduită de  Galeria Senso din Bd. Unirii nr. 15.
catena

Farmaciile Catena oferă un nou card, „Mama şi Copilul”, fiind  întregită paleta de carduri de reducere pentru pacienţi.

Mamele şi viitoarele mame trebuie doar să completeze formularul de card și au ocazia, pentru mai multe detalii, să consulte lista disponibilă în farmaciile Catena. Posesoarele cardului „Mama şi Copilul” beneficiază de:

–  25% reducere pentru produsele selectate din gamele Fitobimbi, Naturalis, Genera, Color&Soin, Foramen și Fildas;

–  15% reducere pentru produsele selectate din categoria OTC-uri, suplimente alimentare, cosmetice şi dermatocosmetice;

–   5% reducere pentru produsele selectate din categoria dermatocosmetice și parafarmaceutice;

Editată de Tonica Group, „Mama şi Copilul – O broşură pentru mămici şi pitici” – este o publicaţie gratuită și oferită pe baza cardului.

La evenimentul de lansare au fost prezente jurnaliste, dar și vedete precum  Giulia (prima coperta a publicației de succes „Tonica & Baby”), actrița Nouria Nouri, interpreta Diana Matei, designerul Irina Mazilu, dar și imaginile acestei campanii: Maria Bendriș (trainer personal) și băiețelul său, Benedykt. Au vorbit despre importanta acestui card Otilia Ostrotki, Directoare Generală Tonica Group, Alina Idris, Specialistă Marketing Catena, Giulia și Maria Bendriș, imaginea Mama și Copilul”. Campioană Națională la Bodyfitness (2012) și deținătoarea unei Diplome de Master în Managementul Activității de Educatie Fizică, Maria Bendriș este antrenoare personală la unul dintre faimoasele cluburi de fitness de lângă București și a absolvit Universitatea de Educație Fizică și Sport, cu specializare în Kinetoterapie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii