Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câte „sticle” de… publicitate a băut Coca-Cola Company la televiziune?

coca-cola.jpg
În prima parte a acestui an, brandurile producătorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola Company au avut o vizibilitate pe televiziune cu 62,6% mai mare decât anul trecut. Coca-Cola a fost cel mai promovat brand pe TV, cu o creștere de 54,6% a audienței.

Campaniile de promovare ale brandului Coca-Cola pe televiziune au adunat 5.286,5 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 20 iunie a.c. Volumul este de departe cel mai mare dintre toate brandurile Coca-Cola Company și este cu 54,6% superior celui de anul trecut. (Se știe, pe baza punctelor de audiență – GRP, companiile cumpără spații de publicitate la TV.)

Cel de-al doilea brand cu vizibilitate mare pe televiziuni a fost Nestea, cu 1.611 GRP’30pe targetul comercial, mai mare cu 47,2% față de intervalul corespunzător anului 2012. De fapt, toate brandurile promovate pe TV de către Coca-Cola Company, cu excepția Cappy, au avut creșteri substanțiale de publicitate.

Brandurile Fanta și Dorna Apă Plată au adunat fiecare peste 1.000 de puncte de audiență: 1.484, respectiv 1.216. Acesta din urmă a avut o creștere a audienței de 107,8%.

Alte branduri promovate de Coca-Cola Company: Coca-Cola Zero (836 GRP’30), Cappy (751), Sprite (730) și Dorna (270).

În total, Coca-Cola Company a acumulat  un buget total de 12.185 GRP’30 pe targetul comercial, cu 62,6% mai mare decât în prima parte a anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii