Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câte reclame au apărut în ziarele locale?

presa_locala.jpg
În primele două luni ale acestui an, „Informația Zilei” din Satu Mare a publicat cel mai mare număr de inserții publicitare dintre toate ziarele locale monitorizate de BRAT: 1.280. „Forbes România” estimează că investițiile publicitare în ziarele locale nu au depășit 300.000 de euro.

În ziarele din provincie au apărut 7.104 machete machete publicitare, în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2013, cu 2,9% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. Volumul brut de publicitate, calculat la rate card, s-a ridicat la 2,11 milioane de euro, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPS), realizat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).

„Informația Zilei”, cotidian regional din Satu Mare, a atras cel mai mare buget de publicitate din presa locală: 1.280 de inserții, în valoare brută de 334.246 euro (calculat la rate card).

Ziarul „Ring”, publicație ce se distribuie gratuit în București și este deținută de frații Ionuț și Cezar Negoiță, a publicat 129 de machete, în valoare de 256.060 de euro (rate card).

Alte ziare locale care au atras bugete de publicitate în primele două luni ale anului: „Gazeta de Sud” (196.365 euro – rate card), „Vremea nouă” din Vaslui (191.636 euro – rate card), „Obiectiv Vocea Brăilei” (144.923 euro – rate card), „Monitorul de Suceava” (97.564 euro – rate card), „Viața liberă” din Galați (97.227 euro – rate card) și „Jurnalul arădean” (97.059 euro – rate card pentru 769 de inserții).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii