Anul acesta, Teleenciclopedia, emisiunea emblematică a Televiziunii Române, împlinește 48 de ani. În ciuda concurenței puternice a canalelor documentare din ultimii ani, Teleenciclopedia și-a păstrat un public fidel. La nivel național, edițiile difuzate anul trecut au avut un rating mediu de 2%.
Cel mai numeros public a avut vârste de peste 65 de ani: 140.000 (36,8% din totalul telespectatorilor). Grupa de vârstă 55 – 64 de ani a fost reprezentată în proporție de 19,7% (75.000 de persoane), iar cea cu vârste între 45 și 54 de ani a avut o pondere de 14,7% (56.000).
Tinerii între 18 și 24 de ani nu s-au prea îngrămădit la documentarele Teleenciclopediei: o medie de doar 12.000 de persoane (3,2%). Mai interesați au fost copiii cu vârste între 4 și 11 ani (probabil, îndrumați de bunici): 14.000 (3,8% din totalul telespectatorilor).
În funcție de gradul de educație, cel mai numeros public a fost cel cu studii medii: 43,1%. Acesta a fost urmat de targetul cu studii primare: 28,8%. Femeile au fost mai numeroase decât bărbații: 55,3%, respectiv 44,7%.