FacebookTwitterLinkedIn

Tabloidul „Click!” a avut o medie de vânzări de 86.489 de exemplare pe ediție în perioada ianuarie – martie 2016, conform cifrelor difuzate recent de Biroul Român de Audit Transmedia. Este ziarul național cu cele mai mari vânzări în perioada analizată.

Pe locul secund se află tabloidul „Libertatea”, cu o medie de 52.418 exemplare pe ediție.

Se constată că topul ziarelor naționale este dominat de două tabloide, un ziar de sport – „Gazeta Sporturilor”, care, în plus, este și cea mai bună publicație de investigație jurnalistică din România (vezi Haxi Pharma), și „Ziarul Lumina” editat de Patriarhia Română.

VEZI BILANȚURILE FINANCIARE ALE AGENȚIILOR DE MEDIA ÎN 2015

Cotidianele generaliste au sub 11.000 de exemplare vândute pe ediție, cu excepția „Evenimentul Zilei” care a avut o medie de 11.168 de exemplare vândute.

Să mai notăm că „Jurnalul Național”, editat de Intact Publishing, a vândut doar 4.270 de exemplare pe ediție, în perioada analizată.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).