Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Reinventarea României |
|

Cătălin Butnariu (Amber Studio), Răzvan Atim (UiPath), Andrei Pitiș (Fitbit), Voicu Oprean (AROBS Transilvania Software), Alexandru Lăpușan (Zitec) și Dana Dima (BCR) au discutat despre digitalizarea României

Cătălin Butnariu (Amber Studio), Răzvan Atim (UiPath), Andrei Pitiș (Fitbit), Voicu Oprean (AROBS Transilvania Software), Alexandru Lăpușan (Zitec) și Dana Dima (BCR) au discutat despre digitalizarea României într-o nouă ediție a emisiunii #ReinventareaRomâniei.
 aboneaza-te
Catalin Butnariu Alexandru Lapusan Dana Dima Demetrian Razvan atim voicu Oprean Andrei Pitis

“Cred că firmele mici trebuie să facă un efort suplimentar pentru a-și face acel network. Cred că ăsta e un element care lipsește iar companiile mici trebuie să fie atente. Fiecare eveniment va avea o componentă on-site și una digitală. Cred că ăsta e trendul pe care va merge”, spune Cătălin Butnariu, Head Of Corporate Development Amber Studio. Mai multe informații pot fi regăsite aici.

Cel mai bine ar fi să investim în educarea populației către a folosi și a învăța cum să folosească calculatorul, măcar basic-ul. Și atunci, poate din ce în ce mai mulți să fie educați și cumva stimulați să folosească online-ul”, spune Răzvan Atim, General Manager Eastern Europe la UiPath. Restul declarațiilor pot fi citite aici.

“Aici rămâne doar să ne adaptăm. Nu cea mai puternică specie supraviețuiește, ci cea care este capabilă de schimbare”, spune Voicu Oprean, CEO și fondator AROBS Transilvania Software. Citiți restul declarațiilor aici.

“Trebuie să înțelegem că sunt foarte mulți funcționari publici care își simt securitatea locului de muncă atacată de orice roboțel care vine și le automatizează pentru că de multe ori nu adaugă ei o valoare prea mare acelei instituții și trebuie să gasim aici soluții care să permită digitalizarea fără a le arăta ușa. Deci trebuie să ne gândim un pic și la partea socială, la educația pe care acești oameni o au și la fricile pe care le au. Înteleg perfect ce face digitalizarea respectivă doar că le este teamă că vor rămâne fără un loc de muncă”, spune Alexandru Lăpușan, CEO și Co-fondator Zitec. Mai multe informații pot fi citite aici.

“Românii pentru a fi digitali trebuie să aibă încredere și trebuie să fie învățați exact ca la școală. Și acesta este motivul pentru care cu mult înainte de a începe această poveste a coronavirusului, cel puțin la nivelul BCR, am început să introducem în agenții fluxurile digitale. Este potențial. Creșterile sunt fantastice. Dacă mă uit doar la anul ăsta față de anul trecut văd o creștere de 40% a serviciilor și produselor achiziționate digital versus ce s-a întâmplat anul trecut”, spune Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR. Restul declarațiilor pot fi citite aici.

“Multe firme s-au reorientat pe vânzări online, în loc de offline. Firmele trebuie să se gândească la o inovație care să le permită să dea o direcție nouă business-ului și să aducă un flux nou de venituri dintr-o zonă de tehnologie pe care pot să o creeze”, spune Andrei Pitiș, VP Product and Head of European Development Centers Fitbit. Mai multe informații regăsiți aici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii