Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Afaceri |
|

Câtă bere au „băut” românii pe rețelele de socializare?

Heineken, Ursus și Bergenbier, toate trei nume reprezentând atât mărci, cât și companii producătoare de bere, au fost cele mai populare branduri din social media românească, între 1 ianuarie și 31 august a.c., conform monitorizării Zelist Monitor
bere.jpg

Heineken a avut cele mai multe prezențe în social media.ro (7.666) și un număr estimat al vizualizărilor de peste 22,3 milioane. Ursus a bifat 6.910 de prezențe, dar un viewership mai mare: 24,6 milioane. Bergenbier a înregistrat 5.992 de prezențe și 14,4 milioane de impresii estimate.

1. Infografic Berea in Social Media (ian - aug 2015)Cele 24 de branduri de bere monitorizate de serviciul Zelist Monitor au generat 35.494 de menționări, dintre care 39,6% au fost înregistrate pe Facebook.

Pentru a publica toate aceste postări ar fi nevoie de peste 300 cărți, a câte 300 de pagini fiecare, precizează autorii monitorizării.

VEZI ȘI CELE MAI PROMOVATE BRANDURI DE BERE PE TELEVIZIUNE!

Viewership-ul total al brandurilor monitorizate depășește 109.000.000 de impresii estimate.

După Facebook, cea mai populară rețea de socializare în rândul iubitorilor de bere, este Instagram, unde s-au înregistrat 3.943 de menționări, de trei ori mai puține decât pe Facebook.

3. Infografic Berea in Social Media (ian - aug 2015)3. Infografic Berea in Social Media (ian - aug 2015)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii