Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Cât te costă să devii partener de afaceri cu George Copos?

George_Copos_VM005.jpg
Cu o investiție de câteva zeci de mii de euro, aproape oricine poate să devină partener de afaceri cu miliardarul George Copos. Iată ce trebuie sa faci si mai ales cât te costă pentru a-ți face o cofetărie/patiserie care să poarte numele de Ana Pan!

Prima cofetărie Ana a fost înființată de către familia Copos- George și Cristiana în 1990. Din 2007, cei doi antreprenori au lansat însă și sistemul de franciză al ANA Pan, rețeaua numărând în acest moment 18 cofetării deschise în regim propriu și trei unități în franciză. 

Cât te costă o franciză cunoscută ca Elvila, Romstal sau Century 21?

"Extinderea și modernizarea capacității de producție, precum și cererea pentru produse naturale au determinat compania Ana Pan să se gândească la o dezvoltare pe orizontală a afacerii. Soluția la care s-au oprit proprietarii companiei este franciza de distribuție, concept care a fost promovat începând cu noiembrie 2007“, se precizează pe site-ul companiei.

Dar unde și mai ales cine poate să deschidă o cofetărie care să poarte brandul Ana Pan? Și, în special, cât te costă să devii partener de afaceri cu familia Copos?

Potrivit informațiilor companiei, se cauză așadar investitori interesați pentru deschiderea de cofetării/patiserii în București, dar și în orașele situate la o distanță de cel mult 120 de km, cu o populație de minimum 40.000 de locuitori.

Taxa de intrare în franciză este de 10.000 de euro, iar investiția se ridică la aproximativ 40.000 de euro, potrivit consultantului în domeniu www.profranciza.ro. Nu se percepe redevență. Contractul de franciză este pe cinci ani, iar suprafața medie a unității- de 50 de metri pătrați.

Așadar, concret, în ce va consta parteneriatul dintre Ana Pan și viitorul investitor/francizat? Compania  “împrumută“ pe termen limitat brandul sub care va funcționa viitoarea unitate, dar va  asigura permanent publicitate la nivel național, asistență ( atât în etapa de lansare a afacerii la nivel local, cât și în implementarea ulterioară a afacerii și operarea acesteia în conditii eficiente), know- how, produse Ana Pan pentru comercializare, instruirea personalului partener și consultanță în amenajarea și decorarea magazinului.

Francizatul poate comercializa și produse complementare sortimentelor de cofetărie, patiserie și pâine. Potrivit profranciza.ro, francizatul nu trebuie să vireze francizorului nici o sumă fixă sau procentuală din veniturile proprii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii