Cautare




, Staff

Media şi entertainment |
|

Cât sunt dispuse companiile din România să cheltuie pe marketingul experiențial

Din ce în ce mai multe companii vor să creeze adevărate experiențe pentru consumatorii lor, fie că le integrează în cadrul unor evenimente sau în cadrul unor campanii de comunicare, urmând trendurile internaționale.
by night

Realitatea Virtuală, simulatoarele VR sau hologramele sunt doar câteva dintre cele mai utilizate tehnologii atunci când vine vorba de marketingul experiențial.

Un showroom de astfel de tehnologie și de pop-up events este Marcom Hub, care pune la dispoziție o zonă creativă adresată echipelor de marketing, comunicare și HR din companii, cu scopul ca, odată ce testează astfel de tehnologii, să poată găsi idei pentru noi campanii de comunicare sau evenimente. Marcom Hub este, astfel, un furnizor de soluții tech personalizate pentru industriia MarCom din România.

 

„În medie, un client este dispus să dea pe o activare tech la un eveniment între 3.000-5.000 de euro. Avem însă și cerințe între 1.000-1.500 de euro”, spune Dragoș Bălan, cel care a fondat acest showroom, în urma unei investiții de 100.000 de euro – sumă alocată atât tehnologiilor prezente, cât și spațiului fizic unde acestea sunt expuse. La Marcom Hub pot fi organizate, de asemenea, și evenimente.

Tehnologiile sunt cumpărate sau închiriate de la parteneri din Spania, Germania și Hong Kong, iar apoi sunt închiriate către companiile din România care vor să le folosească la evenimentele sau în campaniile lor, pentru a oferi o altfel de experiență consumatorilor finali. Clienții din portofoliul Marcom Hub fac parte din domenii precum farma, banking, asigurări, beauty, servicii medicale, HR etc.

Totuși, de exemplu, doar 10% dintre aceste companii sunt deschise și au bugete disponibile pentru adoptarea de noi tehnologii, iar ciclul de adopție al unei inovații este între 6 luni și 1 an. Bariera principală în adoptarea inovației este lipsa unui buget disponibil din partea companiilor. Cu toate acestea, marketingul experiențial oferit în cadrul evenimentele de talie medie organizate în România este destul de avansat.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii