Cautare




, Contributor

IT |
|

Cât de bine știu companiile să își doteze angajații cu echipamente IT

gadget.jpg
Valoarea adaugată pe care utilizatorii din cadrul companiilor europene o pot resimţi în urma unor investiţii pe termen lung în echipamente IT este una limitată. Care este motivul?

Prima problemă constă în decalajul semnificativ în procesul de comunicare şi înţelegere dintre persoanele care achiziţionează echipamentele IT şi angajații care beneficiază de acestea, arată studiu independent, comandat de Canon Europe.

În studiu au fost implicaţi 1.671 de utilizatori finali şi persoane din departamentul de achiziţie a echipamentelor IT. Acesta a presupus 60 de interviuri în profunzime, iar scopul final a fost acela de a-i ajuta în luare deciziilor de cumpărare.

În ciuda eforturilor depuse pentru reducerea consumului de hârtie în companii, studiul arată că documentele imprimate, dar şi cele electronice, încă joacă un rol central în dinamica organizaţiilor. Cu toate acestea, modul în care angajaţii doresc să creeze şi să administreze documentele este în permanentă schimbare datorită flexibilităţii oferite de conectivitatea cu telefoanele inteligente şi consumul de produse IT.

Acest decalaj, observat în urma realizării studiului pan-european despre trendurile din organizaţii, tinde să limiteze valoarea adaugată pe care utilizatorii o pot resimţi în urma unor investiţii pe termen lung în echipamente IT.

Companiile se luptă să deţină tehnologii care să faciliteze lucrul în deplasare, dar organizaţii care dotează angajaţiile care doteazăcu telefoane inteligente sau tablete sunt foarte puține, în ciuda faptului că cei care le utilizează deja consideră că sunt foarte importante în activităţile pe care le desfăşoară.

Foarte mulţi respondenţi au indicat că au nevoie de sfaturi şi de sprijin din partea departamentului IT atunci când vine vorba de optimizarea procesului de muncă atunci când se află în deplasare.

 Doar un sfert dintre cei intervievaţi au înţeles beneficiile complete oferite de echipamentele IT disponibile la birou, acest lucru semnificând faptul că acestea nu sunt comunicate în mod eficient. Raportul a mai arătat că angajaţii se simt excluşi când vine vorba de procesul de achiziţie a echipamentelor tehnologice care urmează să fie utilizate în cadrul companiei.

Asigurarea securităţii în procesul de lucru cu documente este, de asemenea, o problemă care evidenţiază decalajul dintre aşteptările utilizatorilor finali și ceea ce oferă departamentele IT. Peste două treimi din personalul de birou intervievat lucrează cu documente confidenţiale, dar li se oferă posibilitatea de a imprima pe aparate accesibile oricui. Utilizatorii presupun că oraganizaţia din care fac parte gestionează cu grijă documentele confidenţiale când, de fapt, mai puţin de 5% dintre cei care se ocupă de achiziţii au luat în calcul securitatea atunci când au ales echipamentele pentru imprimare, copiere şi scanare.

Cercetarea a fost comandată de Canon Europe, dezvoltată şi realizată de către RS Consulting, o companie din Marea Britanie specializată în studii de piaţă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii