
„WOWbiz” a fost lansat pe Kanal D pe 15 octombrie 2012 în locul programului de aceeași factură, Cancan TV, plecat cu „arme și bagaje” la Acasă TV. În două luni și jumătate de funcționare, media de telespectatori diferiți pe minut a fost de 2.642.000 la nivel național. Cifra plasează „WOWbiz” pe locul trei în topul audienței naționale de profil, după „Acces Direct” și „Happy Hour”.
Totuși, indicele de audiență reach a fost inferior tabloidelor concurente, asta și datorită duratei mai reduse (două luni și jumătate). Programul a avut un reach de 13.010.000 de români care au urmărit cel puțin un minut prestația Mantea și Ionescu în perioada amintită. Cifra este cu mult inferioară concurenței.
Segmentul de telespectatori cel mai consistent pentru „WOWbiz” a fost format din români cu vârste între 55 și 64 de ani: 20,1%. Este cel mai mare dintre toate tabloidele, pe această categorie. Românii cu vârste între 35 și 44 de ani au fost în proporție de 19,5%. O cotă de 16,9% a fost formată din persoane între 45 și 54 de ani. Publicul tânăr (18 – 24 de ani) a avut o pondere de doar 5,8%.
Femeile au avut o pondere de 66,3%, iar publicul cu studii medii a reprezentat 51,3% din totalul telespectatorilor la nivel național. „Intelectualii” (persoanele cu studii superioare) au avut o cotă de 16,7%.