Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Cât costă un pachet turistic la festivalul Electric Castle 2017

Iubitorii de muzică, ce vor să participe la Electric Castle 2017, își pot cumpăra pachete ce includ cazarea și abonamentul la festival de la compania de călătorii Eximtur.
electric castle

Pachetele EXIMTUR conţin cazare şi abonamente la toate concertele anunţate pentru ediţia din acest an, începând de la 790 de lei/persoană la o pensiune de 2 stele, cu patru nopți de cazare și abonament General Access Electric Castle, și pana la 230 de euro/persoană la un hotel de 5 stele, cu trei nopți de cazare și abonament General Access Electric Castle.

„Electric Castle este încă un festival care pune Clujul pe harta evenimentelor muzicale internaționale şi atrage turişti străini în România, dar şi români din alte oraşe ale ţării. Noi am pregătit pachete care pot fi cumpărate şi cu vouchere de vacanţă, nu numai pentru Electric Castle şi Cluj, ci şi pentru alte oraşe unde vor avea loc evenimente în acest an. Pentru Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Suceava, Iaşi, Bucureşti, Constanţa pachetele pot conţine şi bilete de avion, transportul cu avionul scurtând considerabil durata călătoriei între oraşe”, declară Lucia Nora Morariu, GM EXIMTUR.

Potrivit Eximtur, evenimentul va atrage peste 130.000 de participanţi, cu 10% mai mulţi decât în 2016.  Aceasta este a cincea ediție a festivalului și, în acest an, se desfăşoară în perioada 12-16 iulie, pe o suprafaţă de 22 de hectare a domeniului Castelului Banffy, din județul Cluj. Pe cele nouă scene vor urca peste 200 de artiști, printre care Deadmau5, alt-J, Franz Ferdinand, Zedd si Paul van Dyk. Evenimentul va atrage şi 10% turişti străini din peste 30 de ţări, care participă de regulă la astfel de evenimente organizate în Europa. Anul trecut turiştii străini au reprezentat 8% din numărul total de participanți.

foto: electriccastle.ro

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii