De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata să fie operațională, Barrier investește 30.000 de euro pe magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, anunță compania.
Pe lângă taxa de franciză care se va plăti la semnarea contractului fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 de euro pe magazin, costul incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.
Barrier susține că investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum 6 luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.
Brandul Barrier este produs de către compania Electric Plus din Bacău.