Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cât a câștigat și cât a pierdut UPC România în primul trimestru 2013

UPC-Romania.jpg
UPC România a încheiat primul trimestru al acestui an cu o creștere cu 11.500 a numărului de abonați la cablu digital și 100 de abonați la DTH, dar a pierdut 19.400 de abonați la cablul analogic, potrivit ultimului raport financiar publicat de companie la 7 mai 2013, citat de Media Expres.

UPC are un bilanț negativ per total distribuție video cu 7.800 de abonați pierduți pe primele trei luni ale acestui an, față de decembrie 2012. Pe de altă parte, UPC România a câștigat 10.200 de abonați la internet și 13.900 la telefonie.

În concluzie, UPC România a încheiat primul trimestru 2013 cu 1.165.00 abonați la servicii video – 409.300 cablu analogic, 435.100 cablu digital și 319.800 DTH – 343.200 abonați la internet și 242.800 abonați la telefonie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii