
Grand Prix-ul pentru PR a fost câștigat anul acesta de campania „The Scarecrow”, realizată de CAA Marketing (Los Angeles) și EDELMAN New York (foto) pentru Chipotle Mexican Grill. Un mesaj puternic și o execuție superbă completat de o campanie digitală foarte bună.
La categoria Promo & Activation Lions premiul cel mare a mers către cei de la adam&eveDDB London pentru campania „Sorry, I spent it on myself” realizată pentru lanțul de magazine Harvey Nichols.
Tot la Promo & Activation, McCann Erickson Bucharest și MRM Worldwide România au fost premiați cu bronz pentru cunoscuta campanie „Bucharest, not Budapest”, creată pentru ROM.
Ogilvy & Mather, câștigători a trei Grand Prix-uri în 2013, au început cu dreptul și în acest an cu premiul cel mare la Direct Lions pentru campania „Magic of flying” realizată pentru British Airways de către Ogilvy One London.
După un record de 5 Grand Prix-uri anul trecut pentru campania „Dumb Ways to Die”, cei de la McCann Melbourne au ridicat aseară primul Grand Prix pe 2014 la categoria Creative Effectiveness pentru campania „Guilt Trips”, realizată pentru V/Line.
În această seară se vor anunța câștigătorii premiilor pentru Media, Mobile și Outdoor cât și laureații la Young Lions Media Competition, câștigătorii Cannes Chimera, Media Person of the Year, premiu oferit lui Richard Plepler, CEO of Home Box Office, Inc. și Media Network of the Year.