Cautare




, Contributor

corespondent Forbes Romania

Media şi entertainment |
|

Câștigătorii Grand Prix-urilor Cannes Lions 2014 la Mobile, Media și Outdoor

Festivalul Internațional al Creativității Cannes Lions a premiat aseară, în cadrul celei de-a doua gale, câștigătorii categoriilor Mobile, Media și Outdoor Lions. (Corespondență de Octavian Gheorghe - Cannes.)
MOBILE Grand Prix Brasil 2014

Primul Grand Prix al serii a mers spre McCann Lima și campania realizată pentru Coca-Cola, „Happy ID”, înscrisă la Media. Din cele 3127 de înscrieri la această categorie doar 227 de înscrieri au ajuns în shortlist ca într-un final, să fie premiate 13 campanii cu aur, 24 cu argint și 54 cu bronz.

Tot la Media, România se poate lăuda în acest an cu un bronz câștigat de McCann Erickson cu celebra campanie realizată pentru Vodafone Romania în care Ghiță Ciobanul demonstrează tuturor ce ușor e să comunici pe Facebook.

Premiul special „The Media Network of the Year” a mers către agenția care a obținut cel mai mare scor pe înscrieri la secțiunea Media Lions și anume Starcom MediaVest. Pe locul doi și trei s-au clasat PHD Worldwide, respectiv OMD Worldwide.

VEZI GALERIE FOTO!

Grand Prix-ul la categoria Mobile a fost câștigat de agenția FCB Brasil din Sao Paulo (foto) pentru „Protection Ad”, o campanie Nivea aleasă dintr-un shortlist de 116 de înscrieri. La categoria Mobile au fost înmânate în total 11 trofee de aur, 18 de argint și 24 de bronz.

După analiză celor 5.660 de înscrieri și reducerea lor la doar 501 pe shortlist la Outdoor, juriul condus de Jose Miguel Sokoloff, a decis ca Grand Prix-ul să meargă la Whybin\TBWA Group Melbourne pentru Campania „ANZ GayTMs”, realizată pentru ANZ. Tot la această categorie au fost premiate cu aur 18 campanii, 40 cu argint și 70 cu bronz.

Richard Plepler, CEO-ul HBO, a fost onorat cu premiul „Media Person of the Year” Award în semn de recunoaștere a talentului sau managerial ca lider al celei mai de succes rețele TV contra cost din lume.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii