Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cartoon Network şi The LEGO Group devin parteneri în franciza Mixels

Mixels.jpg
Cartoon Network şi The LEGO Group au anunţat că vor crea împreună o franciză globală de divertisment, Mixels, care va fi lansată în 2014, potrivit unui comunicat difuzat de Turner România și preluat de Media Expres.

Viitorul proiect al celor două companii lider pe piaţa mondială de divertisment pentru tineri se adresează întregii familii și include lansarea de animaţii (în principal scurtmetraje), o varietate de jocuri digitale şi un nou concept de joc de construit, care va avea elemente de colecţie.

Animaţiile vor fi difuzate la Cartoon Network şi pe www.cartoonnetwork.ro, iar creaturile colorate Mixels, care pot fi amestecate şi pot forma diverse combinaţii, vor fi personajele unor poveşti pline de imaginaţie şi neprevăzut.

În 2014 va fi lansată, în trei etape şi la un preţ mic, o gamă de miniseturi de construcţii care pot fi colecţionate, se mai arată în comunicat. Fanii vor putea descoperi lumea Mixels şi pe telefoane de tip smartphone, cu ajutorul unei aplicaţii cu jocuri.

În cadrul francizei, Studiourile Cartoon Network vor produce scenariile, animaţia şi conţinutul digital, iar divizia Cartoon Network Enterprises va gestiona produsele cu licenţă, în afară de jucării. The LEGO Group se va ocupa de designul jucăriilor Mixels, de producţie şi distribuţie, precum şi de publicaţiile Mixels care vor susţine brandul.

Conceptul Mixels este rezultatul colaborării dintre Cartoon Network, unul dintre liderii globali ai divertismentului pentru copii, şi The LEGO Group, companie cu tradiţie, renumită în întreaga lume pentru calitatea şi creativitatea jocurilor sale.

Studiourile Cartoon Network s-au arătat interesate să producă animaţii originale pornind de la valorile LEGO® , iar The LEGO Group analiza un nou concept, bazat pe o serie de creaturi mici. Cele două companii şi-au unit forţele şi aşa a apărut lumea Mixels.

Proiectul a fost dezvoltat de o echipă multinaţională formată din dezvoltatori de conţinut, designeri şi animatori, care şi-au unit forţele din Los Angeles în Antlanta şi din San Diego în Connecticut şi în Danemarca.

„Acesta este următorul pas în evoluţia Studiourilor Cartoon Network pentru a crea astfel conţinut original”, a spus Rob Sorcher, Chief Content Officer Cartoon Network. „Încă din primele etape ale creaţiei, animatori de talie mondială şi creatori de jocuri s-au întâlnit cu echipele de design şi conţinut LEGO, iar colaborarea intensă a pus în lumină puterea creativă a ambelor branduri.”

La rândul său, Stephan Schwarzer, Vice President Programs & Creative Services pentru Germania, Austria, Elveţia, Benelux, CEE & Russia, a declarat: „Mixels va fi un conţinut inovativ în programul Cartoon Network, care va beneficia de pe urma valorosului parteneriat cu LEGO. Suntem bucuroşi că fanii Cartoon Network din Germania, Austria, Elveţia, Benelux, Europa Centrală şi de Est şi Rusia vor face cunoştinţă în curând cu Mixels”.

Cartoon Network este unul dintre principalele posturi de televiziune pentru copii, care difuzează seriale animate de comedie, de acţiune şi aventuri. Canalul paneuropean a fost lansat în 1993, iar Cartoon Network este disponibil acum în versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 21 de limbi şi 128 de milioane de case. Cartoon Network este operat de Turner Broadcasting, o companie Time Warner.

The LEGO Group este o companie privată, de familie, cu sediul în Billund, Danemarca. A fost fondată în 1932 şi este astăzi unul dintre liderii mondiali în producerea de jocuri pentru copii. The LEGO Group îşi propune să dezvolte creativitatea şi imaginaţia copiilor. Produsele LEGO pot fi cumpărate în peste 130 de ţări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii