Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cartoon Network a atras 12 milioane de page views la campania socială de Crăciun

10447.R_.jpg
Cartoon Network a derulat o campanie socială de Crăciun, în mediul online, care a atras un trafic record pe site-ul www.CartoonNetwork.ro în decembrie de peste 12 milioane de afișări (page views) și aproape 14.000 de copii au participat la campania umanitară în care s-au distribuit peste 3.000 de cadouri, potrivit unui comunicat difuzat de biroul Turner de la București, informează Media Expres. 

Campania s-a desfășurat sub sloganul „Bucuria de a dărui este la fel de mare ca bucuria de a primi” și a propus copiilor să joace jocuri pentru puncte iar punctele să fie transformate în cadouri ce au fost distribuite de Crăciun tuturor copiilor care beneficiază de măsuri de protecție socială, aflați în grija Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului din sectorul 5 al Capitalei.

Campania de Crăciun a fost mediatizată de televiziunea Cartoon Network, dar și online și outdoor și a fost susținută și sponsorizată de Noriel, Haribo, Dragoni.ro, Editura Media Service Zawada, Chipita, Editura RAO și Getica OOH.

„Ne-am dorit să-i încurajăm pe copii să fie generoși, dându-le ocazia să se convingă singuri că distracția este la fel de mare atunci când dăruiesc, ca atunci când primesc. Rezultatele extraordinare ne încurajează să continuăm acest proiect pe parcursul anului, astfel că le vom da din nou ocazia copiilor să fie generoși, chiar în prima parte a anului 2014. Cartoon Network pregătește o serie de evenimente în câteva orașe din țară, iar detaliile vor fi dezvăluite în curând pe site”, spune Andreea Spasova, Marketing & PR Manager Turner Broadcasting System pentru România, Rusia, Bulgaria și țările balcanice.

Cartoon Network este una din televiziunile lider pentru copii, difuzând seriale animate de comedie, de acţiune şi aventuri. Printre programele reprezentative se numără „Uimitoarea lume a lui Gumball”, „Ben 10: Omnivers”, „Să-nceapă aventura” şi „Un show obişnuit”.

Cartoon Network deține și website-uril jocuri, VOD, aplicaţii mobile şi o gamă largă de produse sub licenţă.

Televiziunea paneuropeană a fost lansată în 1993, iar Cartoon Network are versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 21 de limbi şi 128 de milioane de case.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii