Carrefour România introduce la nivel național pungile biodegradabile - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Carrefour România introduce la nivel național pungile biodegradabile

Carrefour România introduce la scară națională pungile 100% biodegradabile, o soluție pentru eliminarea a milioane de pungi de plastic. Create pe baza polimerilor naturali de către un producător român, noile pungi vor fi disponibile în toate cele peste 320 de magazine din România până la finalul lunii iunie.
Carrefour_Ziua Mediului

„Introducerea pungii biodegradabile este un pas major în viziunea noastră de a promova o viață mai bună și de a deveni lider în tranziția alimentară pentru toți, prin promovarea unei economii circulare în România, o economie care favorizează materialele biodegradabile, rapid și sigur, în dauna celor toxice pentru mediu, și care se concentrează pe prevenirea eliberării de deșeuri greu reciclabile”, a declarat Anca Damour, Director Corporate Affairs și Comunicare Carrefour România.

Punga realizată în parteneriat cu primul brand românesc de ambalaje 100% biodegradabile, Biodeck, este fabricată din amidon de porumb și este imprimată cu cerneală pe bază de soia, special concepută astfel încât să se biodegradeze rapid, în 3-6 luni și complet, fără să polueze mediul înconjurător.

Punga este în întregime compostabilă (convertibilă în material organic de către microorganisme apărute natural) – conform certificării S0708. Pentru început, pungile vor fi disponibile clienților Carrefour în două formate, cu o capacitate de 5 kg, respectiv 7 kg.

“Astăzi este a 44-a ediţie a Zilei Mondiale a Mediului. ONU a găsit o temă extrem de importantă, pe care să o dezbată: îndepărtarea pungilor de plastic. România ţine prima pagină a celorlalte state membre UE, prin implementarea pentru prima dată, în toate magazinele Carrefour din Bucureşti a acestor pungi”, a declarat Graţiela Gavrilescu, viceprim-ministru şi ministru al Mediului.

În România, Carrefour deține 320 magazine. Anul trecut, retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 6,7 miliarde de lei, în creștere cu peste 19% față de 2016, la un profit de 209 milioane de lei, în creștere cu 27%, conform datelor raportate la Ministerul de Finanțe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii