Cautare




, Contributor

Internet |
|

Carrefour, o nouă strategie privind marca proprie

Francois_Melchior_de_Polignac_-_Director_General_Carrefour_România.JPG
Reprezentanţii Carrefour România au arătat, astăzi, care este strategia privind produsele marcă proprie.

Aproximativ 1.500 de furnizori lucrează cu retailerul francez, iar pentru partea de legume-fructe există parteneriate regionale cu producători locali pentru că nu se poate asigura o livrare pentru întreaga ţară, a precizat Francois Melchior de Polignac, directorul general al Carrefour România.

Prin contractele realizate cu partenerii locali preţurile produselor sunt mai mici, pentru că nu mai sunt intermediari, se scurtează distanţele fiind vorba despre produse fabricate în România şi nu importate şi se creează şi locuri de muncă, au mai precizat reprezentanţii Carrefour. De aceea, şi preţul este cu 20% mai mic faţă de produsele mărcilor cunoscute.

Pe 1-2 iunie, Carrefour îşi aşteaptă clienţii în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour. Produsele, evaluate în cadrul proiectului Panel Test, pot fi identificate în magazine prin noul logo, „Inspirat, testat și aprobat de către clienții Carrefour!”.

Din totalul vânzărilor, marca proprie reprezintă 13%, iar peste 90% dintre produsele alimentare marca proprie Carrefour vândute în aceste magazine sunt fabricate în România.

“Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri.” a declarat Francois Melchior De Polignac.

De asemenea, reprezentanţii Carrefour au anunţat deschiderea, în curând, a unui nou hypermarket pe platforma uzinei Vulcanul, în sud-vestul Bucureştiului.

În România, Grupul Carrefour numără 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 24 de magazine de proximitate „Express”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii