Clienților le este propusă o gamă variată de produse în magazine, precum și campania „Crește o floare, crește un copil”. Aceștia pot exersa pasiune apentru grădinărit într-un mod interactiv, prin intermediul aplicației de pe website-ul Carrefour. Utilizatorul logat cu userul său de Facebook are posibilitatea de a aduce la maturitate o floare, prin a alege ghiveciul, pământul, semințele, îngrășămintele și decorul. Pentru a ajunge la maturitatea, floartea are nevoie de trei zile. În acel moment, dacă aceasta primește un „share”, Carrefour va dona pentru fiecare floarre matură, partajată, doi lei către Asociația Salvați Copii România.
VEZI ȘI: CREȘTERI SALARIALE PENTRU 95% DINTRE ANGAJAȚII CARREFOUR
Campania “Crește o floare, crește un copil” reprezintă simbioza perfectă între o campanie care încurajează pasiunile clienților și una de responsabilitate socială. Vă invităm să utilizați această aplicație și să sprijiniți în acest mod, alături de noi, această cauză nobilă”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing în cadrul Carrefour România.
VEZI ȘI: CARREFOUR ROMÂNIA A LANSAT O COLECȚIE DE ECHIPAMENTE SPORT, SEMNATĂ DE HELMUTH DUCKADAM