Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Carrefour lansează aplicația pentru mobil CarrefourPay

Aaplicatia CarrefourPay, va permite clientilor, după ce își înregistrează un card de credit în aplicație, plata cumpărăturilor, verificarea prețurilor la raft  și emiterea de facturi fiscale în toate supermarketurile Carrefour.
Aplicatia CarrefourPay

Grupul Carrefour, cu 282 de magazine în România, va pune la dispoziția clienților aplicația prin intermediul căreia aceștia vor putea realiza plata și verificare prețurilor cu telefonul mobil. Aceasta este disponibilă pe www.carrefour.ro/pay și va putea fi folosită atât pe telefoanele care folosesc sistemul de operare iOS, cât și pe cele care folosesc Android și poate fi descărcată gratis din AppStore sau Google Play.

După ce își înregistrează un card în aplicație, clienții pot plăti rapid şi în siguranţă cumpărăturile, își pot genera facturile fiscale și pot afla imediat prețul produselor în magazinele Carrefour, prin scanarea unui cod de bare. Aflarea preţului pe care-l vor achita la casele de marcat şi generearea de facturi fiscale nu sunt condiţionate de înregistrea unui card bancar în aplicaţie.

“Suntem bucuroşi că am creat o soluție care consolidează în continuare poziția noastră de lider în zona de retail mobile payment, înlocuind efectiv plata cu carduri și bani, aspect care îmbunătățește experiența la cumpărături a clienților noștri, adăugând funcții inteligente și inovatoare. CarrefourPay este o soluție extrem de user-friendly, cu o interfață intuitivă, eficientă și ușor de folosit, doar prin parcurgerea a 3 etape simple: verificarea preţului unui produs, prin scanarea codului de bare; plata cumpăraturilor în deplină siguranţă; eliberarea rapidă a facturii fiscale”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare.

Aplicația funcționează pe baza scanării codului QR de la casa de marcat.

„Aplicația funcționează foarte simplu. Dupa scanarea codului QR de la casa de marcat, suma la plata este afișată direct pe ecranul smartphone-ului și poate fi aprobată de clienți printr-o simplă atingere”, a mai declarat Andreea Mihai.

În România, Grupul Carrefour numără  282 de magazine, dintre care 31 sunt  hipermarketuri „Carrefour”, 111 sunt supermarketuri „Market”, 43 sunt magazine de proximitate „Express” și 10 sunt magazine de proximitate „Contact”. Carrefour mai are și magazinul online: www.carrefour-online.ro și mai deține 86 de magazine Billa.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii