Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Carrefour Franța dorește să-și externalizeze „magazinele etnice” către partenerul său marocan Label’Vie

Carrefour Franța se află în discuții cu partenerul său marocan de franciză, Label'Vie cu privire la gestionarea unora dintre așa-numitele sale magazine etnice (supermarketuri din cartiere și suburbii cu o mare comunitate musulmană), segment în care retailerul francez se luptă să obțină profit.
Saint-lo,,France,-,Juli,23:,Facade,Of,Carrefour,Hypermarket,-

Conform postului marocan de știri financiare, Le Boursier, Carrefour a efectuat recent o analiză a pieței magazinelor sale din Franța și a constatat că aceste „magazine etnice” nu sunt profitabile, informează platforma RetailDetail.eu.

Concluzie ce ar fi condus la un plan de încredințare a gestionării supermarketurilor în cauză unei părți care cunoaște mai bine așteptările și nevoile specifice pieței locale. Deși nu se știe cu precizie despre câte magazine este vorba, retailerul francez ar fi propus această idee partenerului său de franciză marocan Label’Vie.

„Abia am început discuțiile. Cred că acest proiect va dura cel puțin doi ani, având în vedere toate procedurile care trebuie efectuate, negocierile preliminare cu angajații, sindicatele, contabilii …”, a precizat un manager al retailerului marocan care a vrut să-și păstreze anonimatul și care a confirmat existența discuțiilor dintre cele două companii pe acest subiect.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii