FacebookTwitterLinkedIn

În ianuarie 2013, numărul reclamelor difuzate de cele 8 stații aflate în studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de BRAT, a fost de 15.941. Cifra este cu 15,7% mai mare decât cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. „Forbes România” estimează că bugetul net consumat de clienții publicitari pe radio, în ianuarie, a fost de 800.000 de euro.

Cel mai activ client a fost hipermarketul Carrefour, cu 1.286 de spoturi difuzate, în valoare brută de 331.468 euro (calculată la rate card). Pe locul secund s-a plasat producătorul și distribuitorul de medicamente, vitamine și produse de îngrijire Zdrovit, cu un volum brut de 296.129 de euro (rate card) pentru 706 de clipuri.

Alți clienți ale căror branduri s-au auzit mai des în programele de radio: Orange (1.026 spoturi în valoarea brută de 270.194 euro – rate card), Lidl (1.036 spoturi – 269.834 euro) și Romtelecom (508 spoturi – 178.090 euro).

Au pătruns în top 10 clienți publicitari pe radio companiile Rewe (Penny Market), Real Hypermarket România, Metro Group și Flanco.