Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Summer Plans 2021 |
|

Carmina Dragomir (Metropolitan Life): „În România, responsabilitatea și protecția financiară devin aspecte extrem de importante ale vieții cotidiene”

Dacă în alte veri tema principală de discuții din comunitatea de business viza rutina și destinațiile de vacanță, de această dată, Forbes România i-a provocat pe cei mai cunoscuți jucători din mediul de afaceri local să răspundă unui scurt chestionar, într-un context special, în care vara lui 2021 ar trebui să reprezinte o așteptată revenire la (noua) normalitate.
Carmina Dragomir - CEO Metropolitan Life Romania

Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life

Forbes: Va intra afacerea dvs. în vacanță în această perioadă? Sau nu mai este vremea de „vacanțe” după un an de pandemie?

Carmina Dragomir: Chiar și în timpul vacanțelor, rămânem aproape de angajații, clienții, partenerii și comunitățile în care activăm, pentru a-i proteja în fața neprevăzutului. Mai ales în această perioadă, putem spune că, în România, responsabilitatea și protecția financiară devin aspecte extrem de importante ale vieții cotidiene.

Asigurările de viață și de sănătate sunt printre produsele considerate necesare, iar pentru cele care nu au excluderi pentru pandemie, cum sunt și produsele Metropolitan Life, observăm un interes crescut în rândul românilor. Pentru a susține această direcție și pentru a oferi protecție financiară familiilor din întreaga țară vom continua să ne concentrăm atât pe dezvoltarea echipei și a parteneriatelor durabile, cât și pe digitalizarea și simplificarea serviciilor noastre în linie cu noile tendințe.

Adaptarea și agilitatea reprezintă direcțiile strategice către care am îndreptat toate eforturile noastre din ultima perioadă, continuând construcția unui business sănătos, capabil să ofere servicii de protecție financiară aliniate nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri și să aducă constant rezultate.

 

Forbes: Unele dintre cele mai des întâlnite teme în discuțiile pe care redactorii Forbes România le-au avut de-a lungul ultimului an și jumătate au vizat absența certitudinilor și lipsa de predictibilitate. Au apărut certitudini în vara 2021 pentru afacerea pe care o conduceți? Au apărut elemente de predictibilitate?

Carmina Dragomir: Pentru Metropolitan Life, gestionarea incertitudinii și a neprevăzutului și protecția financiară stau la baza ADN-ului business-ului nostru. Este unul dintre angajamentele pe care îl avem față de clienți și parteneri în mod constant. În funcție de modul în care evoluează cerințele consumatorilor de asigurări de viață, ne adaptăm rapid prin simplificarea proceselor, printr-un mix de distribuție unic în piață și prin produse așa cum își doresc.

Suntem atenți atât la evoluția și trendurile de pe piața locală, cât și la tendințele din Europa și din lume, și construim constant către un viitor în care echipa noastră este pregătită să ofere, în orice moment, predictibilitate și siguranță financiară în fața neprevăzutului.

 

Forbes: Ce anume vă îngrijorează în această vară, în domeniul/sectorul în care activați?

Carmina Dragomir: În această perioadă, am învățat că schimbarea și dinamica pieței pot fi mult mai rapide comparativ cu alți ani. De aceea, pentru a putea asigura servicii adaptate nevoilor specifice ale clienților și partenerilor noștri, este necesar să fim capabili să ne adaptăm agil și flexibil.

Ne canalizăm eforturile pentru a răspunde, în orice moment, clienților și partenerilor noștri prin produse și servicii în linie cu nevoile lor. Protejarea sănătății, siguranței și wellbeing-ului angajaților noștri rămâne o prioritate pentru noi în noul context de întoarcere la birou.

 

Forbes: Cum arată planurile Dvs. de business pentru finalul acestui an? Dar pentru 2022?

Carmina Dragomir: Într-o perioadă caracterizată de continuă schimbare, prioritatea noastră este să oferim produse, servicii și experiențe cât mai simple, mai inteligente și într-un mediu sigur.

Am început anul cu o creștere de două cifre și vom continua să deservim cei peste 2,5 milioane de clienți cu asigurări de viață și pensii private, așa cum facem de peste 22 de ani.

De asemenea, continuăm să investim în programe de educație financiară în școli, în programe de incluziune financiară și socială a tinerilor și a copiilor defavorizați din centre de plasament, dar și în acțiuni pentru protejarea mediului, menite să susțină scăderea emisiilor de dioxid de carbon în anii următori.

 

Forbes: O întrebare personală: plecați în vacanță în această vară? De ce? (dacă răspunsul este afirmativ: Unde veți pleca în vacanță: în țară sau în străinătate?)

Carmina Dragomir: În perioada următoare îmi doresc să vizitez câteva locuri din România, pentru că mă bucură de fiecare dată să descopăr noi destinații minunate și pline de inspirație în țara noastră. Planurile mele de vacanță mă vor duce și către Italia, țară cu care am o conexiune puternică, după cei 4 ani petrecuți ca parte a Operațiunilor MetLife Italia.

(15 iulie 2021)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii