Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, ocupând, pe rând, mai multe poziţii cheie, atât în cadrul filialei din România, cât şi din Ungaria. Ulterior, a ocupat roluri de marketing în companii precum Wella România şi Coca-Cola România, iar din 1997 a intrat în echipa Wrigley – inițial România, ulterior Balkan East, până în 2009. În 2010, şi-a fondat propria agenţie de marketing.
Eugen Banciu, președintele grupului DONA: „Sunt onorat să completez echipa managerială cu un specialist cu experiența doamnei Dincă și am încredere că va avea o contribuție importantă la îndeplinirea misiunii noastre de a îmbunătăţi starea de sănătate a românilor. Dorim să atragem oameni care să mențină ștacheta profesională la cel mai înalt nivel și care să aducă un plus de valoare imaginii DONA”.
VEZI NUMĂRUL ROMÂNILOR CARE SUNT CLIENȚII BĂNCILOR COMERCIALE!
Carmen Dincă: „Sunt entuziasmată și extrem de onorată să preiau această misiune. Când beneficiarii principali ai comunicării sunt pacienții, cu nevoile și așteptările specifice, responsabilitatea este uriașă. Cu siguranţă, experienţa și colegii mei din echipa grupului DONA mă vor ajuta să am în permanență în vedere perspectiva pacientului și să construim împreună o comunicare relevantă. În paralel, doresc să definesc o poziționare consistentă, strategică, pe termen mediu și lung a brandului Farmacia DONA”.
Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România, cu o reputație construită în 25 de ani de activitate.
Grupul DONA, cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, reunește 318 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății.