Cautare




, Contributor

Reinventarea României |
|

Carla Parnică, Marketing & PR Manager Tinmar Energy: “E foarte important să învățăm să ne adaptăm, indiferent de climatul de business existent”

Acordând o importanță majoră procesului de digitalizare, Tinmar Energy s-a adaptat condițiilor pandemice și a reușit să își stabilească o listă de obiective ambițioase pentru anul 2021.  
Carla-Parnica

Efectele crizei sanitare se pot regăsi în mai multe industrii, printre care și în sectorul energetic românesc. Pentru Tinmar Energy, una dintre prioritățile principale a fost să se adapteze la noul context economic și să își urmărească obiectivele pe termen mediu și lung, în vederea continuității cu succes a business-ului. „E foarte important să învățăm să ne adaptăm, indiferent de climatul de business existent, fie că vorbim de pandemie, fie că vorbim de alte crize sau alte bariere care pot apărea la nivel legislativ și care pot afecta un business, indiferent de natura lui. Industria energetică este, într-adevăr, o industrie cu multe provocări și asta ne-a forțat cumva să fim foarte dinamici și să avem o viteză de reacție adaptată la nivelul și la climatul de business existent în România”, spune Carla Parnică, Marketing & PR Manager Tinmar Energy. Potrivit acesteia, experiența anilor trecuți au contribuit la gestionarea cât mai eficientă și, desigur, cât mai precaută a afacerii.

Tinmar Energy are planuri ambițioase și obiective de atins. Unul dintre obiective a fost deja atins anul trecut, când am intrat în top 10 branduri românești; era un obiectiv pe care l-am setat în 2019. Noi am setat acest obiectiv pe o perioada medie-lungă și iată că a fost cu succes atins”, prezintă managerul, în cadrul unei noi ediții a emisiunii Forbes Reinventarea României. De asemenea, un alt obiectiv setat de Tinmar este atingerea unui număr de un milion de clienți casnici în portofoliul său de consumatori casnici. Tinmar Energy deține deja un portofoliu mare de clienți industriali și o cotă de piață de 8%.

Provocări & Soluții

 

Pe lângă provocările aduse de pandemie, industria a fost marcată și de liberalizarea pieței de energie electrică. „De la 1 ianuarie 2021, odată cu liberalizarea completă a pieței, consumatorii casnici,  care până acum au plătit preţuri reglementate, ar trebui să încheie noi contracte pe piaţa concurenţială, altfel vor plăti facturi mai mari dacă rămân în pasivitate – și sunt preluați ulterior în regim de serviciu universal. În cele din urmă rezultă două opţiuni, piaţa de serviciu universal şi piaţa concurenţială”, explică Carla Parnică. Tinmar a întreprins eforturi în vederea informării corectă a clienților, “mizând pe faptul că o comunicare transparentă ajută clienții să facă alegeri corecte pe termen lung”. În acest sens, Tinmar Energy a integrat servicii conexe la ofertele de energie electrică și gaze naturale, cu beneficii multiple pentru clienți, devenind astfel un furnizor modern de servicii de utilități. „În pachetele destinate consumatorilor casnici din piața concurențială, avem integrate asigurări, avem astfel bill protection (protecție la plata facturii) de până la 150 lei timp de 6 luni în cazul în care beneficiarul de contract intră în șomaj sau concediu medical, dar și despăgubiri pentru aparatele electrocasnice în valoare de 5000 de lei, în cazul avariilor produse de fluctuațiile de tensiune; nu în ultimul rând punem la dispoziția clienților intervenții de urgență, la instalația de canalizare, cea sanitară, de gaze naturale și la cea de energie electrică”, enumeră Carla Parnică. Din punct de vedere al energiei regenerabile, deținând 7 parcuri fotovoltaice cu putere instalată de 60 MWh, compania a integrat pentru consumatorii săi casnici pachete cu componenta energie verde, inclusă. „Viitorul e verde, așa ar trebui să fie la nivel european, pentru că suntem într-o piață competitivă europeană și trebuie să ne atingem aceste obiective, nu doar ca cetățeni sau ca furnizori, ci ca țară. E important să învățăm să consumăm energia sustenabil și să lăsăm un viitor mai curat generațiilor următoare”.

De asemenea, compania a pus un accent major pe procesul de digitalizare, un fenomen declanșat de pandemie: „Cred că digitalizarea este o componentă foarte importantă și cred că toți am învățat în această perioadă că trebuie să îmbrățișăm acest canal de comunicare. După cum vedeți, chiar dacă suntem într-o industrie energetică, și nu e deloc ușor să fii digital și inovativ și să vii cu idei noi pe care să și le implementezi, se pare că majoritatea furnizorilor și tot lanțul acesta de participare, distribuitori și producători, au înțeles asta și au reușit să se digitalizeze”, adaugă invitata Forbes.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii