Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Cargus: Investiţii de 4 mil. euro şi o nouă identitate vizuală

Vehicul_Cargus.jpg
Cargus International, compania de curierat intern recent achizţionată de Abris Capital Partners, a anunţat schimbarea identităţii vizuale şi investiţii de 4 milioane de euro în acest an.

Compania a mai anunţat că 3,2 milioane de euro sunt investite exclusiv în reînnoirea flotei. O parte din investiţie a fost alocată pentru lărgirea ariei de acoperire a livrărilor în 24 de ore la un număr record de 6.862 de oraşe şi extinderea de la 42 la 370 de oraşe din România care vor fi acoperite cu ridicări şi livrări de colete în zilele de sâmbătă, fără taxe suplimentare. Totodată, compania şi-a îmbunătăţit infrastructura IT a softwar-ului de comunicare.

În ceea ce priveşte noua identitate vizuală firma de curierat a făcut public noul logo pe site-ul său oficial, urmând ca acesta să fie folosit pentru toate vehiculele şi produsele Cargus până la finalul anului 2013. „Alergătorul” Cargus, folosit pentru prima dată în 2004 şi devenit un simbol al companiei, a fost păstrat şi actualizat pentru noul logo. “Un pas înainte” noul slogan Cargus

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii