
În primele șase luni ale acestui an, campaniile de publicitate TV derulate de Studio Moderna au acumulat 38.541 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point – GRP’30), cu 18% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)
Studio Moderna a comandat publicitate pe 19 canale de televiziune (generaliste, de știri, de filme și tematice). Cel mai mare volum de publicitate a fost consumat pe Pro TV: 9.733 GRP’30, cu 10,3% mai puțin decât anul trecut.
A doua televiziune în planul de media a fost Antena 1, care a livrat clientului Studio Moderna un volum de audiență de 7.178 GRP’30, cu 13% mare decât în 2012.
Un volum important de audiență a fost furnizat de Kanal D: 6.238 GRP’30 all urban. Bugetul este cu 33% mai mare decât în 2012, semn că programele Kanal D au fost mai performante decât anul trecut.
Canalul de știri România TV este a patra stație care a livrat audiență pentru Studio Moderna, cu un volum de 2.900 GRP’30 all urban. Anul trecut, România TV n-a figurat în planul de media al companiei.
Imediat după România TV urmează concurența: Antena 3 (2.746 GRP’30 all urban), B1 TV (2.483) și Realitatea TV (2.387).
Canalul public TVR 1 a livrat 2.278 GRP’30 all urban, cu 39% mai puțin decât în primul semestru 2012.
Alte stații care au difuzat teleshopping de la Studio Moderna: Diva Universal, Prima TV, TV Paprika, ETNO TV și Cartoon Network.
De remarcat că, anul trecut, Acasă TV a furnizat pentru Studio Moderna un buget de audiență de 3.483 GRP’30 all urban. În acest an,campaniile s-au redus substanțial, volumul ajungând la 428 puncte de audiență.