Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Care sunt televiziunile care „au băut” berile de la Heineken?

bere_HNK_BOTTLES.JPG
Producătorul de bere Heineken România, cel mai mare investitor în publicitate de pe piața autohtonă a berii, a derulat campanii pe 33 de televiziuni. Acesta ocupă locul 9 în topul clienților publicitari pe TV.

Anul trecut, reclamele pentru brandurile de bere deținute de compania Heineken România, au adunat 42.464 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP). Acest volum de audiență la nivel urban a plasat pe cel mai mare producător de bere în top 10 clienți de publicitate TV.

Pro TV și Antena 1 au fost primele două televiziuni pe care Heineken a obținut cel mai mare număr de GRP-uri: 9.160, respectiv 8.659. (Pe baza punctelor de audiență, televiziunile cumpără spații de publicitate.) Pe al treilea loc s-a plasat Prima TV (3.070 GRP-uri).

Interesant de remarcat este prezența canalului de știri România TV, care a livrat 1.984 GRP-uri, plasându-se pe locul 6 în planul de media al clientului Heineken, înaintea TVR 1, B1 TV, Sport.ro și Realitatea TV.

Prima televiziune de sport aleasă de producătorului de bere a fost Sport.ro (1.608 GRP). Primul canal de știri a fost Antena 3 (2.921). Pe nișa televiziunilor muzicale au contat Kiss TV (733), Etno TV (456), UTV (442) și Taraf TV (355).

Pentru că publicul-țintă nu s-a aflat pe acele stații, Heineken a nu consumat reclame pe Diva Universal, MGM, Acasă Gold, AXN Crime.   

Printre mărcile deținute de Heineken se numără Bucegi, Neumarkt, Silva, Gösser, Golden Brau, Heineken, Gambrinus și Ciuc. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii