FacebookTwitterLinkedIn

„Programele gastronomice înseamnă mai mult decât arătarea unor emisiuni despre mâncare. Înseamnă emoție și divertisment”, a spus Peter Radnai în cadrul panelului „Chicken or the Egg”, organizat la târgul New Europe Market. La panel au mai participat Sara D’Amico, Director la Fox International Channels, Ashley Colburn, producător și gazdă a unor show-uri de călătorie și gastronomie și Nick Thorogood, Senior Vice President of Content and Marketing la Scripps Networks Interactive EMEA.

Peter Radnai a mai spus că spre deosebire de programele concurente – 24 Kitchen și Food Network – TV Paprika pune accentul pe producțiile locale. „Difuzăm tot felul de show-uri internaționale, pe care le transmit și competitorii noștri, însă avantajul nostru este dat și de faptul că suntem aici, în regiune. Avem un avantaj geografic și ne orientăm spre localnici, vrem să surprindem sentimentele lor. Televiziunea crează emoție, iar noi vrem să ne distrăm telespectatorii, vrem să îi facem să se simtă bine”, a spus Peter Radnai.

Potrivit acestuia, programele gastronomice se vor dezvolta în continuare, iar viitorul va aparține show-urilor care vor prezenta cele mai bune personaje și cele mai interesante personalități, din diferite zone de activitate.

Sara D’Amico, Director la Fox International Channels, care deține televiziunea 24 Kitchen, a spus că scopul companiei pe care o reprezintă este de a extinde la nivel internațional acest program. 24 Kitchen este deja prezent pe piața din Croația și se diferențiază de alte programe gastronomice prin faptul că promovează o „filosofie a gătitului”, respectiv gătitul cu ingrediente proaspete.

Ashley Colburn a declarat că „mâncarea este un element foarte important al show-urilor de călătorie”, fapt pentru care încearcă să surprindă în producțiile sale cât mai exact spiritul locurilor pe care le vizitează și să prezinte felurile de mâncare așa cum sunt ele gătite de către localnici.