Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Care sunt cele mai populare produse cosmetice și cât cheltuie femeile pentru acestea

Trimestrial, femeile cheltuie aproximativ 500 de lei pentru produsele cosmetice, anunță retailerul de produse fashion și înfrumusețare Sole Luxury Boutiqe.
Cosmetice

„Dacă în urmă cu 5-7 ani femeile preferau să-și cumpere cât mai multe produse de înfrumusețare, în ultima perioadă, datorită varietății foarte mari de branduri și cosmetice disponibile pe piață, clientele au început să-și selecteze mai atent produsele necesare și să reducă numărul acestora, în favoarea calității”, a declarat Angela Țiboc, director al diviziei de fashion&lifestyle a Sole.

Potrivit reprezentantei companiei, suma medie pe care o femeie o alocă pentru produsele de înfrumusețare ajunge la circa 500 de lei, sumă cheltuită o dată la trei luni.

Conform unei analize realizate de către echipa Sole, cele mai frecvente produse care se găsesc în coșul de cumpărături de cosmetice sunt fondul de ten, rujul și produsele pentru ochi, cel mai adesea fiind vorba de un rimel.

VEZI ȘI CÂT CHELTUIE FEMEILE PE PARFUMURI

Referitor la împărțirea bugetului, fondurile de ten au cea mai mare pondere, de circa 25% din totalul sumei alocate.

„Explicația este destul de simplă. Tendințele din ultimii ani au promovat un look natural, în care accentul se pune pe un ten curat și sănătos, atent accentuat de o pată de culoare pe buze sau în zona ochilor”, mai spune Angela Țiboc.

Unul dintre produsele care au devenit populare în ultima perioadă și care se află, de asemenea, pe lista celor mai cumpărate produse, este tușul negru, înlocuitor al dermatografului.

„Analizând tendințele prezentate la începutul anului în cadrul Săptămânilor de Modă, se poate observa că look-ul clasic, natural, va domina și anul acesta, punându-se accent sporit pe nuanțe deschide în alegerea rujurilor, dar pe culorii mai vii în ceea ce privește fardul de pleoape”, completează reprezentantul Sole.

În ceea ce privește modalitatea de achiziție, Angela Țiboc precizează că vânzările din magazinele fizice sunt mai mari decât cele realizate în shop-ul online.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii