Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Care sunt candidații la Cotroceni care au apărut cel mai des în calupurile cu spoturi electorale TV

Spre deosebire de alte campanii prezidențiale, când „curgeau” clipurile electorale la televiziuni, în această campanie spoturile aproape au fost inexistente. În primele trei săptămâni de campanie, au fost doar 60 de difuzări de spoturi pentru cinci candidați.
televiziune.jpg

Hotărât lucru, echipele de campanie ale principalilor candidați la Palatul Cotroceni au înțeles că spoturile TV electorale sunt „frecții la picior de lemn”, n-au niciun impact la telespectatori și din acest motiv nici nu s-au mai obosit să producă clipuri. Pentru că nu poți să „vinzi” candidatul ca pe un detergent sau ca pe un brand de bere.

Mult mai „sănătos” a fost să convingă poporul cu interviuri, adică emisiuni de talk-show, în care candidatul să se lăfăie în studio, iar moderatorul să se prefacă și să se „sforțeze” să-l întrebe și să-l pună în dificultate.

Astfel, în perioada 3 – 27 octombrie 2014, doar cinci candidați au fost văzuți în spoturi, adunând în total 60 de difuzări. Și doar trei canale de știri au vândut spoturi: Realitatea TV, România TV și B1 TV. La Antena 3, Ponta a zburdat gratis cu interviuri și cu „realizările” sale.

Monitorizările TV arată că Elena Udrea a beneficiat de cel mai mare număr de difuzări, aproape jumătate din totalul amintit: 28. Dintre acestea, 15 s-au văzut pe Realitatea TV, 8 pe România TV și 5 pe B1 TV.

La mică distanță de vizibilitatea lui Udrea s-a plasat Victor Ponta cu 22 de difuzări. El a apărut de 5 ori pe Realitatea TV, de 12 ori pe România TV și 5 difuzări au fost pe B1 TV.

Candidatul Klaus Iohannis a avut doar 4 difuzări în calupurile electorale, toate pe Realitatea TV. Monica Macovei a avut, de asemenea, 4 difuzări, 2 pe Realitatea TV și 2 pe B1 TV. William Branză a apărut de două ori cu spoturi electorale, pe Realitatea TV.

De altfel, Realitatea TV a stat cel mai bine la capitoul „spoturi”, cu 28 de difuzări, fiind umată de România TV cu 20 și B1 TV (12 difuzări).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii