Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Care este viitorul presei locale din România?

BRAT organizează vineri, 22 ianuarie 2016, conferinţa „Presa locală – dezvoltare prin transparenţă” dedicată presei locale scrise, tipărită şi online. Evenimentul va avea loc începând cu ora 10:00, la Rin Grand Hotel (Vitan), sala București B.
BRAT

BRAT propune participanţilor o dezbatere despre sustenabilitatea presei locale din România în contextul scăderii veniturilor din publicitate din zona clienţilor comerciali, a dificultăţilor întâmpinate în accesarea veniturilor din fondurile publice şi a modificărilor obiceiurilor de consum media ale populaţiei.

Invitaţii speciali îşi vor susţine propriile opinii şi proiecte legate de presa locală, printre care:

Gabriela Lupşa – Senior Press & Radio Buyer Zenith România

Ioana Avădani – Executive Director Centrul pentru Jurnalism Independent

Cristina Guseth – Director Freedom House România.

În contextul lansării dezbaterilor publice privind normele generale de aplicare a noii legi a achiziţiilor publice organizate de Agenţia Naţională pentru Achiziţiile Publice (ANAP), Bogdan-Paul Dobrin, director în cadrul agenţiei, va participa la conferinţă pentru a discuta cu presa locală modificările pe care noua lege le va aduce în modul de alocare a publicităţii media din fonduri publice.

Despre importanţa respectării legii, a standardelor internaţionale de audit şi a unor reguli şi proceduri de audit de tiraje specifice va vorbi Mihai Aniţa – Partner  PricewaterhouseCoopers.

VEZI AUDIENȚA RADIOURILOR ÎN BUCUREȘTI!

La conferinţă şi-au anunţat participarea peste 80 de reprezentanţi ai presei locale, delegaţi ai Ministerului Fondurilor Europene precum şi ai Reprezentanţei din România a Comisiei Europene.

Informaţii actualizate referitoare la eveniment sunt disponbile pe siteul BRAT.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii